میزکارگروهی اداری

وقتی که به طراحی داخلی دفتر خود می‎رسید، هر کس به دنبال جایگزینی برای اتاق‎های استاندارد گذشته است. یکی از این راه‎حل‎ها می‏‎تواند در میز کار گروهی یافت شود، یک رویکرد نوآورانه برای طراحی دفتر، که می‎تواند بهره‎وری را افزایش دهد، چیزها را مرتب نگه می‎دارد، و اجازه می‎دهد برای تنظیم مجدد کارها آسان شود.

معمولا برای کارمندانی که وظایفشان مشابه به هم در یک محیط کاری می باشند از میز کار گروهی استفاده می شود تا رساندن کابل های شبکه رایانه و تلفن به راحتی انجام شود. همچنین برای حفظ حریم خصوصی از دیوایدر (جداکننده) بین میزها استفاده می شود

جداسازی فضای کاری هر فرد در این مجموعه های کاری توسط دیوایدر و یا  قفسه‌های زونکن‌خور صورت می‌گیرد که می‌توان با تنوع  در طرح، رنگ و متریال از یکنواختی محیط کاسته و باعث شادابی و رضایت کاربران شد.
میزهای کار گروهی به صورت مدولار بوده و با قابلیت چینش‌های مختلف و طراحی‌های خاص در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.
مبلمان اداری فضاآرا آمادگی دارد تا بر اساس سلیقه و نیاز شما میزهای کار گروهی متنوعی طراحی کند.

مزایای میز کار گروهی اداری

مدیریت فضا:

اگر شما قرار است یک دفتر کوچک داشته باشید ولی می خواهید از فضای خود بیشترین استفاده را ببرید به نحوی که تعداد زیادی کارمند را در یک فضای کوچک جای بدهید بهترین گزینه انتخاب میز کار گروهی می باشند. شما می توانید با فضایی معادل حداکثر دو میز کار معمولی یک میز کار گروهی قرار دهید که حداقل چهار کارمند از آن استفاده نمایند. همین امر باعث می شود تا بتوانید فضای خود را به دقت مدیریت نمایید و از حداقل فضا حداکثر استفاده نیز ببرید.

تعامل بیشتر کارمندان :

نکته دیگری که باید به آن در حین خرید میزهای کار گروهی توجه نمایید این است که نوع فعالیت شرکت شما به چه صورت می باشد. آیا لازم است تا کارمندان نزدیک به هم باشند تا بتوانند با هم کار اشتراکی و تعامل کاری داشته باشند؟ آیا کار شما به گونه ای است که همزمان چند نفر بر روی یک موضوع کار می کنند از این رو نزدیک بودن آنها به یکدیگر می توانند در بحث زمان صرفه جویی نماید؟ اینها سوالات خوبی هستند که باز هم به شما در انتخاب میزهای کار گروهی کمک می کنند. در واقع اینها ویژگی های دقیقی از یک میز کار گروهی می باشند که به دفتر شما نظم می دهند و زیبایی را در کنار کارآمدی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

استفاده همزمان از وسایل مختلف :

یکی دیگر از ویژگی های مهم استفاده از میزهای کار گروهی می تواند استفاده آسان و راحت از دستگاه های اشتراکی نظیر پرینتر، اسکنر و فکس باشد. از همین رو نیاز به دستگاه های متعدد به حداقل کاهش پیدا می کند و می توانید در هزینه هایی از این دست صرفه جویی به عمل آورید.

معایب میز کار گروهی اداری

یکی از معایب عدم تعریف حریم خصوصی برای افراد می باشد.دوم اینکه از همین فاصله کم و کاهش حریم خصوصی نشات می گیرد کاهش تمرکز می باشد. وقتی افراد مدام حواسشان به کار بغل دستی باشد تمرکز خودشان نسبت به کار را از دست می دهند و این تمرکز پایین تر می آید. نکته مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب میز کار گروهی در نظر بگیرید توجه به ارباب رجوع می باشد. اگر شرکت شما به گونه ای است که کارمندان دارای ارباب رجوع می باشند پس وجود میز کار گروهی پیشنهاد نمی شوند. بنابراین می توانید از میزهای کارمندی استفاده کنید

Share this:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 15 =